Το Διοικητικό Συμβούλιο του Γ.Σ. Εργοτέλης βρίσκεται στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την πραγματοποίηση μίας σπουδαίας μεταγραφής, καθώς ο Θεμιστοκλής Ποτουρίδης θα φορά από τη νέα αγωνιστική περίοδο την κιτρινόμαυρη φανέλα!

Ο 30χρονος επιθετικός αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα πιο «βαριά» ονόματα της Γ' Εθνικής και έναν από τους κορυφαίους σκόρερ των εθνικών κατηγοριών τα τελευταία χρόνια, έχοντας ξεπεράσει τα 100 γκολ στη Γ' Εθνική. Πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή με αποδεδειγμένη ικανότητα στο σκοράρισμα, προσωπικότητα και παραστάσεις πρωταθλητισμού, στοιχεία που τον καθιστούν μία μεταγραφή υψηλού επιπέδου για τον Σύλλογό μας.

Ο Θεμιστοκλής Ποτουρίδης συστήθηκε στο ποδοσφαιρικό κοινό με την Κ19 του Ολυμπιακού τη σεζόν 2013-2014, ενώ στη συνέχεια αγωνίστηκε με επιτυχία στην Προοδευτική, τον Φωστήρα, την Τριγλία Ραφήνας, τα Χανιά, τον Αιολικό, τον Ηρόδοτο, τον Α.Ο. Υπάτου και τον Εθνικό. Με τη φανέλα του Εθνικού πραγματοποίησε δύο εξαιρετικές σεζόν, αποτελώντας τον βασικό επιθετικό της ομάδας και έναν από τους πρωταγωνιστές της πορείας πρωταθλητισμού της.

Η απόκτησή του επιβεβαιώνει τη φιλοσοφία με την οποία κινείται η Διοίκηση του Εργοτέλη στον σχεδιασμό της νέας χρονιάς. Με στοχευμένες κινήσεις, ποδοσφαιριστές εγνωσμένης αξίας, αλλά και εμπιστοσύνη στους ταλαντούχους νεαρούς αθλητές και στη «μαγιά» της ομάδας που πέτυχε την περσινή άνοδο στις εθνικές κατηγορίες, διαμορφώνεται ένα σύνολο με ποιότητα, εμπειρία και φιλοδοξία, ικανό να παρουσιαστεί απόλυτα ανταγωνιστικό και να εκπροσωπήσει επάξια την ιστορία και το μέγεθος του Συλλόγου.

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που αποτελώ πλέον μέλος της οικογένειας του Εργοτέλη. Από την πρώτη στιγμή που συναντήθηκα με τον κ. Γαβαλά, μου ανέλυσε τη φιλοσοφία, το πλάνο και τους στόχους της ομάδας, στοιχεία που ταυτίζονται απόλυτα με τα δικά μου "θέλω" και τις φιλοδοξίες μου. Παράλληλα, είχα μια πολύ θετική συζήτηση με τον προπονητή της ομάδας, τον κ. Σουτζή, και χαίρομαι ιδιαίτερα που θα έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε για πρώτη φορά. Το γεγονός ότι έχω ζήσει ξανά στο Ηράκλειο και αγαπώ την Κρήτη έκανε την απόφασή μου ακόμη πιο εύκολη. Δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να πω το "ναι" στον Εργοτέλη. Εύχομαι να έχουμε όλοι μια χρονιά με υγεία. Από εκεί και πέρα, τα υπόλοιπα θα τα δείξουμε μέσα στο γήπεδο, με σκληρή δουλειά και καθημερινή προσπάθεια για να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας.»

Θέμη, καλώς ήρθες στον Εργοτέλη! Σου ευχόμαστε υγεία, πολλές επιτυχίες και... πολλά γκολ με την κιτρινόμαυρη φανέλα!